És mi tartja a teknősbékát?
Amit te forgalmazol,
az a Szabadság
"Stephen Hawking professzor briliáns könyvét, az "Idő rövid története"-t egy jól ismert tudósról szóló sztorival nyitja meg, aki nyilvános előadást tartott az asztrológiáról. A tudós elmagyarázta, hogyan kering a hold a föld körül, a föld a nap körül, és csillagrendszerünk a galaxis középpontja körül. Amikor befejezte, egy hölgy felállt, és azt mondta, "Amit elmondott nekünk, az süket duma. A világ lapos, és egy óriási teknősbéka tartja a há tán."
A tudós tudálékos mosollyal azt kérdezte, "És mi tartja a teknősbékát?"
Maga nagyon okos, fiatalember, nagyon okos," válaszolta a hölgy. "De végig lefelé teknősök vannak!"
Mindannyian ismerünk ilyen embereket, mint az idős hölgy. A lényeg, miért kéne őket egyáltalán meggyőzni? Ha azt hiszik, hogy az univerzum egy nagy halom teknősből áll, - vagy minden network marketing lehetőség illegális piramis, - hiába mondasz akármit, nem fogják megváltoztatni a hitüket.
Ahogy elkezded építeni az üzletedet, ne próbáld meggyőzni a negatív embereket. VÁLOGASD meg a jelölteket, keresd azokat, akik nyitottak a lehetőségre.
Az egyik legnagyobb hiba, amit a kezdők elkövetnek, hogy azt hiszik, a szponzorálás egy egyszeri, mindent vagy semmit esemény. Valójában, egy folyamat.
Ami különböző jelölteknél különböző mennyiségű időt vesz igénybe. Ne az legyen a célod, hogy eladj, vagy "lezárj" valakit, hanem hogy elegendő információt adj a jelöltnek, melynek birtokában a legjobb döntést hozhatja.
Az eladással ellentétben, ahol gyakran azt tanítják, hogyan kell manipulálni és lezárni az embereket, a Nework marketingben olyan embereket keresünk, akik elég motiváltak ahhoz, hogy maguktól cselekedjenek. Egyszerűen megmutatjuk nekik a lehetőséget, és meglátjuk, hogy nyitottak-e rá. Egyesek nyitottak az új dolgokra, mások ragaszkodnak a régi beidegződésekhez. A nyitottakat kell keresned, és békén hagyni a többieket. Túl sok munka van velük, nem éri meg körülöttük sürgölődni.
Nem az emberek meggyőzéséről vagy a hitük megváltoztatásáról szól, hanem azoknak a megtalálásáról, akik nyitottak arra, amivel rendelkezel. Ez egy válogatási folyamat, részekre osztva, ahol a jelöltek minden résznél megjelölik az érdeklődési szintjüket.
Találkozni fogsz olyan emberekkel, akik azt hiszik, minden network marketing lehetőség piramis séma. Miért töltenéd az idődet azzal, hogy meggyőzd őket, mikor emberek légiói nyitottak az általad ajánlott lehetőségre?
A szponzorálási folyamat célja, hogy elkülönítse a jelölteket, a nem- jelöltektől, és megadja az igazi jelölteknek azt az információt, melynek birtokában dönteni tudnak. Mindenki, akit ismerünk, akivel találkozunk, egy lehetőség. Lehet, hogy jó üzlettárs lesz, lehet hogy vevő, de lehet, hogy egyik sem. Ha megértesz néhány egyszerű lépést, hogyan válogathatod szét hamar az embereket, akkor a folyamat nagyon egyszerű.
Ez a valóság: :)
Minden hétfő reggel, 6:00-kor, 6:30-kor és 7:00-kor, ébresztőórák csörögnek, a világon mindenhol. Az emberek remegő kézzel nyomják meg a szundi gombot, esedezve még öt perc alvásért. A legutolsó pillanatban felkelnek, futtában lezuhanyoznak, reggeli a mikróból, vagy útközben egy büfében, munkába menet.
Tudjuk, hogy az emberek 80 %-a olyan munkát végez, amit nem szeret, sőt egyenesen utál, és 99.9 százalékuk gondolja úgy , több pénzt kellene keresnie. A legtöbben egyfajta kómában kínlódják végig a napot, majd vacsora után, a díványra rogyva töltik az estét, a fejüket vakargatva, olcsó sört kortyolgatva, és agyatlan műsorokat bámulva, amíg el nem alszanak. Egészen kedd reggelig, amikor a folyamat újra kezdődik...
Aztán jön a szerda reggel...
Aztán a csütörtök reggel ...
Aztán a péntek reggel... Hála istennek, péntek van!
Aztán havonta egyszer a fizetésnap...esetleg pont pénteken. Délután öt óra, a főnök füttyjelére magukhoz veszik az alamizsnát, - és pár pillanatig úgy érzik, - fizetés az övék.
De természetesen az a fizetés már el van költve, hiszen a számlahegyek már ott tornyosulnak a konyha asztalon. De addig a néhány nagyszerű pillanatig,- úgy érzik az övék. Ezt persze meg kell ünnepelni. Ma nem eszünk otthon! Ez valami jó zsíros, kiadós éttermi menüt jelent, esetleg diétás kólával leöblítve, mert "vigyázni kell az alakomra" .
Vacsora után irány a szomszédos videotéka, és felszerelkeznek 6-8 filmmel, ami éppen elég ahhoz, hogy ne kelljen egész hétvégén csendes kétségbe esésben az életükön gondolkodni. Hétfőn reggel megszólal az ébresztőóra, és minden kezdődik elölről...
Megértettél valamit? Nincs szükséged ezekre az emberekre. Nekik van kétségbeejtően nagy szükségük az ajánlatodra. Tehát hagyd abba a morfondírozást, hogy kit találok, aki ezt akarja csinálni? Kezdj el azon gondolkodni, hogy kinek szeretném megmutatni ezt a lehetőséget?
Azt gondolod, hogy a termékeid vitaminok, bőrápolók, diszkont kártyák vagy biztosítás, de egyik sem.
Amit te “forgalmazol”, az a Szabadság!
Ezt soha ne téveszd szem elől. Azt a lehetőséget ajánlod az embereknek, hogy a saját főnökeik legyenek, és maguk irányíthassák a sorsukat. Többségük számára, ez lesz az első lehetőség, ahol korlátlan jövedelempotenciállal rendelkezhetnek.
Valamint, először fordulhat elő, hogy sikeresek lehetnek, másoknak segítve.
Huszár Gyuri
70/265-14-45 |